Laatste weekjes en terugreis! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Koen Overbeek - WaarBenJij.nu Laatste weekjes en terugreis! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Koen Overbeek - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes en terugreis!

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Koen

23 Maart 2015 | Canada, Toronto

Zo! Laatste paar weken waren vrij hectisch. Aan de ene kant alles in goede orde afronden, aan de andere kant lekker zo veel mogelijk proberen te zien en ondernemen zolang ik er nog ben. Dus ik moest en zou New York doen! Na een korte vlucht daar aangekomen kreeg ik een gratis lift met de taxi (medereiziger bood het me aan) en eenmaal daar eerst Grand Central Station bekeken en mijn verblijf opgezocht. Een vriendelijk stel met een mooi appartement en echt een toplocatie hebben mij vervolgens een sleutel gegeven en toen ben ik maar eens op pad gegaan. Na authentieke New York Pizza gegeten te hebben Times Square bezocht. Het is gigantisch met het ene belachelijke reclamescherm nog groter dan het andere. Het was avond en al donker, maar daar is het dus praktisch daglicht door alle verlichting. Bizar. De volgende dag natuurlijk alle grote bezienswaardigheden bezocht, en het is erg indrukwekkend allemaal. Erg leuk om gezien te hebben! In de avond nog de Blue Man group gezien op broadway, erg blij dat ik daar naar toe ben gegaan. Op de dag van mijn terugvlucht nog even een kop koffie gedronken met Virginia, een oude bekende (van de basisschool en middelbare school) die nu in New York woont. Vervolgens naar het vliegveld, waar ik tot de ontdekking kwam dat de vlucht geannuleerd was wegens het slechte weer en de volgende vlucht de volgende dag was. Vervolgens bood Virginia mij een slaapplek aan, wat echt super uitkwam. Dus buiten het toeristische leven ook nog een vleugje megekregen van het echte leven in New York! Mijn dank was groot. Eenmaal terug weer hard aan het werk, waar mijn twee Berlijnse collega's een paar dagen later bezoek kregen van vrienden en ze Niagara wilden bezichtigen. En toen ze vroegen of ik mee wilde zei ik daar geen nee tegen! Het was grootendeels bevroren wat een prachtig schouwspel gaf, zoals te zien is op de foto's. Na mijn werk afgerond te hebben en een presentatie te hebben gegeven aan alle betrokkenen iedereen gedag gezegd en bedankt voor de fijne tijd. Vervolgens een rustige vlucht terug (Britisch Airways was érg fijn om mee te vliegen) en sinds een paar dagen weer thuis op Nederlandsche bodem! Dus daarmee is mijn Canadees avontuur tot een einde!

Dank voor het lezen van den blog en tot snel!

Koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Hier hou ik mijn reisverslagen bij vanuit Hamilton (Canada)

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 972
Totaal aantal bezoekers 5850

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 17 Maart 2015

Stage Canada

Landen bezocht: